23 Feb 2011

Mula Bekerja

Ari nie dah mula bekerja setelah 4 hari cuti. Lama tu woooo. Orang orang kat site dah calling calling. Rimas tul. Nak cuti pun payah.

Ari nie kerja melambak.Ader lawatan dari Telekom.Entah sebab aper tah. Tini pagi pagi tadi dah bagi tau jangan gi mana mana petang nanti.Ader orang nak datang. En Sam (my boss lerr) pun siap call.."Petang nanti awak jangan keluar tau. Ader lawatan dari Telekom". Entah aper fungsi aku kat opis nie pun aku tak tau. Aper aku nak buat biler pegawai tu datang? Paling tak pun aku tersengih jer. Nie mesti pasal HSBB. Kalo pasal HSBB , YSSB cawangan yang jaga. Entah ler.

Petang nie jugak kena siapkan report untuk Banting. Dah muak buat report. Kalo sebulan sekali ader ampunnyer.Nie tiap tiap minggu. Loya aku. Tak nampak progress nyer.

Banyak lah komen nyer.Dah ader keja dah cukup bagus.

No comments:

Post a Comment