21 Feb 2011

Aktiviti Di Hujung Minggu

Hujung minggu nie Ajim tak der kat umah sebab ikut Atuk ngan Nenek gi Sabah.So minggu nie just kami bertiga aje kat umah. Aku,Mr. Hubby & Alya.

Menu semalam ; pagi makan beehoon goreng, tengah hari makan chicken chop dan petang makan pancake (biasa pancake makan waktu pagi.hehheheheh) Mr. Hubby tak minat sangat pancake nie. So aku jer yang bedal.Letak honey lebih-lebih.Hehehehe

Jadi hari minggu lepas adalah hari kenyang kat rumah nie. sentiasa makan jer..Tengahari makan chicken chop pulak.Mr. Hubby request. Tak sempan nak ambik gambar chicken chop. Mr. Hubby dah bedal dulu.Menyampah. Lepas lunch,semua tido termasuklah si kecik Alya. Bila semua tido, mama start buat projek lah.

Jom buat WALLET. Wallet yang ader sekarang pun dah terlalau uzur.Maklumlah dah 5 tahun tak tukar. Dah boleh mintak nyawa dah wallet tu. Hehehehe. Nak tengok wallet saya?Gambar di bawah yer. Komen dah sikit.....Nie kali pertama buat dan hasilnyer ...berpuas hatilah jugak.


Buka
Tutup.

Kalau nak ikut tutorial boleh pergi sini ye.....Kat laman web nie bukan tutorial WALLET ajer yang ader tapi macam macam ader. Untuk WALLET saya ,saya just guna kain cotton ajer.Yang murah murah .Beli kat KAMDAR. Nak beli yang designer punyer kain...agak payah skit dari segi kewangan. Hehehhee. Nanti kalau ader sesiapa yang nak mintak buatkan pun boleh.Tinggalkan kat komen jer. Lepas nie nak buatkan untuk TINI pulak. Khamis nie birthday dier. TINI nie opis mate aku. Biler dah siap nanti gambar akan diupload.



1 comment:

  1. hi, lovely sewing :)
    i'm also an engineer with a sewing addiction...
    i also sell some fabrics for patchwork/quilt...
    pls feel free to drop by my blog for more details
    www.dfabricgarden.blogspot.com

    ReplyDelete